عناوین فصلهای ششگانه این کتاب به شرح زیر است:
• فصل اول: مقدمه
• فصل دوم: گامهای عملی الگوسازی معادلات ساختاری
• فصل سوم: تدوین و ارزیابی تعین
• فصل چهارم: حل معادلات و برآورد پارامترهای الگو
• فصل پنجم: آزمون نیکویی برازش
• فصل ششم: تعیین مجدد مشخصات الگو و اصلاح آن
گفتنی است الگوسازی معادلات ساختاری، یکی از پرکاربردترین تکنیکهای کمی مورد استفاده در بسیاری از تحقیقات رابطهای در علوم رفتاری است که محققان علوم مختلف از جمله بازاریابی - در تحلیل رفتار مصرف کننده - نیز استفادههای بسیاری از آن میبرند.
شایان ذکر است این کتاب در 128صفحه، و با قیمت 5200 تومان از سوی مؤسسه انتشارات دانشگاه صنعتی شریف، در سال 1392 به بازار کتاب عرضه شد.